Информатиката в научното познание 2014
Дати:
27-29 юни 2014
Място:
к.к. "Чайка", Варненски свободен университет, Варна, България
Важни дати:
  10.05.2014 - Изпращане на заявка за участие
  16.05.2014 - Изпращане на приети доклади
  30.05.2014 - Окончателен вариант на доклади 
Сайт на конференцията:

27 – 29 юни 2014, Варна

Организирана от

Варненски свободен университет "Черноризец Храбър"
и
Институт по математика и информатика при Българската академия на науките

Конференцията се ръководи съвместно от

проф. д.ик.н. Анна Недялкова, Президент на ВСУ ,
и
чл.-кор. проф. д.м.н. Юлиан Ревалски, Директор на ИМИ при БАН.

 

ЦЕЛ НА КОНФЕРЕНЦИЯТА

Петата международна научна конференция “Информатиката в научното познание” си поставя за цел да обсъди основните положения и постижения в областта на прилагането и използването на информатиката  и  информационните  технологии  в  сферата  на  научното  познание,  вкл.  в обучението.

 ТЕМАТИЧНИ НАПРАВЛЕНИЯ

  • Информатиката в икономиката, управлението и културата
  • Информатиката в държавната администрация,  правото и корпоративната сигурност
  • Информатиката в техниката и технологиите
  • Информатиката в обучението
  • Математически методи в информатиката

ОФИЦИАЛНИ ЕЗИЦИ –български и английски

НАУЧНИ ПУБЛИКАЦИИ Сборник с доклади "ИНФОРМАТИКАТА В НАУЧНОТО ПОЗНАНИЕ 2014".
Характеристика на изданието:
книжно тяло, придружено от CD.
Език за публикуване: английски

ВАЖНИ СРОКОВЕ

  • до 10.05.2014 г. – изпращане на заявка за участие в конференцията, включваща тематичното направление и резюме на доклада до 20 реда;
  • до 16.05.2014 г. – изпращане на приетите доклади;
  • до 30.05.2014 г. - изпращане на окончателния вариант на приетите доклади, придружен от номера на документа за платена такса и заявка за резервиране на места в хотел за участниците и съпровождащите ги лица (имена, ден на пристигане, ден на отпътуване, брой нощувки);
  • 26.06.2014г.от14:00до17:00часа-регистрация на участниците и 27.06.2014г.от9:00до 12:00 и от 14:00 до 17:00 часа - регистрация на участниците;
  • 27.06.2014г.–откриване на конференцията;
  • 28.06.2014г. - закриване на конференцията;
  • 09.06.2014г.–социална програма.

РЕГИСТРИРАНИТЕ УЧАСТНИЦИ ПОЛУЧАВАТ

  • Възможност за участие в работата на конференцията;
  • Възможност за представяне на доклад (10 минути изложение и 5 минути за въпроси и отговори);
  • Поместване на доклада в сборника и на CD ROM. Докладите задължително трябва да бъдат оформени съгласно изискванията;
  • Програма на конференцията;
  • Куверт за коктейла;
  • Куверт за официална вечеря;
  • Кафе паузи.

Без уважителни причини и без предварително съгласие на Организационния комитет не се
разрешава представянето на чужди доклади.

ТАКСИ ЗА УЧАСТИЕ

до 10.06.2014 г.

Стандартна такса:

  • за чужденци – 80 евро
  • за българи – 80 лева

Преференциална такса:

  • за докторанти - 40 лв. /невключваща официална вечеря/

Допълнителни такси:

  • за втори доклад – 35 лв.;
  • за съавтор, участващ в конференцията – 40 лв. /невключваща официална вечеря, сборник и CD/;
  • доплащане за официална вечеря – 25 лв.;
  • доплащане за сборник и CD от конференцията – 15 лв.

Таксите за участие могат да бъдат платени по банков път (сметка в лева):

„Алианц Банк България” АД
IBAN: BG76 BUIN 7006 1025036424
ВСУ “Черноризец Храбър”,
за конференцията ИНП 2014
В основание за плащане задължително посочете и ЕГН

След 10.06.2014 г. или при регистрацията (в брой) таксите се завишават с 10%.

АДРЕС ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ И КОНТАКТИ

гр. Варна 9007, к.к. “Чайка”,
ВСУ “Черноризец Храбър”,
Факултет „Международна икономика и администрация”, катедра “Информатика”,
за конференцията ISK 2014

e-mail: isk@vfu.bg, iskvfu@gmail.com
http://www.vfu.bg
тел. 052/ 359 572;
факс: 052/ 359 575

Относно организацията и провеждането на конференцията, моля отправяйте въпроси към:
организационния секретар:

ас. Антонина Иванова
тел. 0889/ 280 560

и техническия секретар:

инж. Павлета Кръстева
тел. 052/ 359 572

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ОФОРМЯНЕ НА ДОКЛАДИТЕ

Максималният брой доклади, с които може да участва всеки автор, самостоятелно или в
съавторство, е два.

Обемът на докладите, включително схемите, таблиците, диаграмите, литературата и резюмето,
трябва да е до 12 страници.

  • Език – английски;
  • Шрифт – Arial;
  • Page Setup – Top: 20 mm, Bottom: 15 mm, Left: 20 mm, Right: 20 mm;
  • Размер на страницата – А4;
  • Междуредово разстояние – Single;
  • Отстъп (нов ред на абзац) – 1 cm.;
  • Заглавие – Font Size 14, центрирано, Bold;
  • Един празен ред;
  • Име и фамилия на автора (авторите) – Font Size 12, центрирано;
  • Един празен ред;
  • Резюме – Font Size 10, Italic, 5-6 реда;
  • Ключови думи - Font Size 10, Italic, 1-2 реда;
  • Един празен ред;
  • Текст на доклада – Font Size 12;
  • След литературата – трите имена на автора (авторите) с научното звание и степен, месторабота, телефон, е-mail;
  • Фигурите (черно-бели) да бъдат интегрирани в текста и да имат номерация и наименование – под тях, центрирано;
  • Таблиците да имат номерация и наименование – над тях, подравнено в дясно;
  • Формулите да имат номерация – с цифри в скоби, подравнена в дясно;
  • Цитираната в текста литература да се означава с числа, заградени в квадратни скоби;
  • Цитираната литература да се подрежда в азбучен ред по фамилията на първия автор и да се описва съгласно стандарта;
  • Страниците да не бъдат номерирани.

Оригиналът на доклада трябва да бъде записан на електронен носител и изпратен по email във формат .DOC.